Monday, 3 August 2009

CFC: Sixth International Musica Sacra Composition Competition

6TH INTERNATIONAL MUSICA SACRA COMPOSITION COMPETITION
CALL FOR COMPOSITIONS
DEADLINE: 30 JANUARY 2010


Submissions are invited for the 6th international Musica Sacra composers competition - prize fund €5,000.

Winning works will receive performances by the Choir of Trinity College Cambridge, conducted by Stephen Layton, the Polish Chamber Choir and the Vilnius Municipal Choir.

Other judges and patrons include representatives of Danish Radio National Choir and the Pontifical Institute of Sacred Music, Rome.

Works are invited for unaccompanied mixed choir, duration 3-10 minutes, from composers up to 35 years old.

Full submission details and rules are at www.competition.waw.pl

Deadline: 31 January 2010

1 comment:

oscar said...

Hola!

Mi nombre es Oscar Aguilar, a través de la web encontré tu página (
) y me pregunto si te gustaría intercambiar enlaces
con una de mis webs. Actualmente tengo una web de Modelos Famosas y
estoy buscando otras páginas relacionadas para enlazar a mi web.

Tu enlace estarìa en:


http://www.cantantesybiografias.com/

Si te interesa, por favor agrega a tu página la siguiente información
de mi enlace y hazme saber cuando este listo para colocar tu enlace
inmediatamente.

Mi información es:

Titulo: chica

Por favor el titulo enlazado a esta URL:

http://www.chicasybikinis.com/

Descripción(opcional):

Fotos de alta calidad de las chicas mas bellas.


Quedo a la espera de tu respuesta.

Oscar Aguilar

Webmaster

PD - Con el fin de seguir las políticas anti-spam, si no deseas recibir
más solicitudes de este tipo por favor llena el siguiente formulario:
HTTP://WWW.NOMOREMAILS.COM o manda un mail a: STOP@NOMOREMAILS.COM y
evitaremos contactarte nuevamente.

 
Creative Commons License
Interesting Music Stuff (IMS) is licensed under a Creative Commons Licence. Any redistribution of content contained herein must be properly attributed with a hyperlink back to the source.
Click on the time link at the bottom of the post for the direct URL
and cite Colin J.P. Homiski, Interesting Music Stuff.